Menu
Pošembeří

Venkovská tržnice III 2011-2013

VENKOVSKÁ TRŽNICE III logo

Projekt pro 13. kolo výzvy Programu rozvoje venkova, Opatření IV.2.1.
Realizace projektů spolupráce

  1. Region Pošembeří o.p.s.mapa_partneri
  2. OS MAS Krajina srdce
  3. NAD ORLICÍ, o.p.s.
  4. Podchlumí o.s.
  5. MAS svatého Jana z Nepomuku, o.s.  - hlavní koordinátor
  6. MAS Lužnice, o.s.
  7. MAS VLTAVA, o.s.

CÍLE PROJEKTU

  • Posilování vlastní akceschopnosti zapojených venkovských území.
  • Inovace a rozšíření informačního systému Venkovská tržnice II

Akceschopnost vnímáme jako lepší využívání místního potenciálu – zdrojů. Toho bude dosaženo prostřednictvím informačního systému (IS) Venkovské tržnice, který umožní:

  • zlepšit využití internetu pro řešení místních problémů a potřeb,
  • zintensivnit zapojování obyvatel do akcí zaměřených na lepší zhodnocování místních zdrojů a podporovat jejich vzájemnou spolupráci
  • zlepšit informovanost obyvatel a prezentovat příklady dobré praxe využití internetu pro rozvoj území.

POPIS PROJEKTU
Informační systém Venkovská tržnice se sestává z:

  • Softwarové podoby informačního systému obsahující katalog ziskových a neziskových subjektů
  • Informačních míst
  • Sítě informačních vitrín
  • Tištěných letáků s návodem jak obsluhovat IS
  • Tištěných katalogů ziskových a neziskových subjektů
  • Sítě regionálních koordinátorů a místních administrátorů

ČASOVÝ HARMONOGRAM
Předpokládaná doba realizace projektu: únor 2012 – prosinec 2012

  • Nábor a vyškolení tazatelů (sběračů) v terénu: únor - duben 2012
  • Oslovení podnikatelských subjektů a NNO pro zpracování do databáze IS: březen – říjen 2012
  • Zpracování a tvorba databází: březen – září 2012
  • Instalace vitrín: listopad 2012 - únor 2013
  • Příprava, tisk a distribuce katalogů: září – prosinec 2012
  • Tisk a distribuce letáků s návodem jak obsluhovat IS: září – prosinec 2012
  • Zajištění kontaktního místa: září – listopad 2012
  • Spuštění softwarové podoby IS: březen 2013

VÝSTUPY PROJEKTU PRO REGION POŠEMBEŘÍ O.P.S.mapa stanovišť vitrín

  • Informační systém – softwarové vybavení Venkovská tržnice III.
  • Informační místo v kanceláři sloužící jako konzultační místo pro uživatele Venkovské tržnice III a k podpoře regionálních administrátorů
  • 37 ks informačních vitrín instalovaných v obcích
    (mapa stanovišť vitrín)
  • Databáze zahrnujících 500 podnikatelských subjektů a 130 neziskových subjektů
  • 1 800 ks tištěných letáků s návodem na používání IS
  • 18 841 ks tištěných katalogů podnikatelských a neziskových subjektů 

CO MUSÍTE UDĚLAT PRO TO, ABYSTE V DATABÁZI NECHYBĚLI?
VYPLŇTE DOTAZNÍK A ZAŠLETE ZPĚT NA  istvanik@posemberi.cz

Regionální koordinátor MAS Pošembeří Roman Ištváník
emal: istvanik@posemberi.cz, mobil: 724 033 722
Webové stránky projektu Venkovská tržnice II: www.venkovskatrznice.eu

Aktivity a projekty

Kalendář

Po Út St Čt So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9
1
10 11 12 13
1
14
15 16 17 18
1
19 20
2
21
22 23 24 25 26 27
1
28
29 30 1 2 3 4 5

Podpořte region

Číslo humanitárního účtu: 3244297369/0800

PRŮBĚŽNÁ veřejná sbírka na pomoc občanům a subjektům z MAS Pošembeří a z MAS Podlipanska!

Překlad (translations)

Počítáme s vodou

nahoru

Nová zelená úsporám Light

Pomáháme seniorům  a nízkopříjmovým skupinám se získáním dotace v programu www.novazelenausporam.cz

Více zde: informace a kontakty

Nová zelená úsporám

Mobiliář

Stany, pivní sety, dvoupípa, elektrocentrála, aj.

Více zde: informace a kontakty

Pivní sety

INFOABSOLVENT

Integrovaný informační systém o uplatnění absolventů škol (ISA+)

INFOABSOLVENT

Naše aktivity a projekty

Naši partneři a spolupracující organizace

Pošembeří